14 September 2010

LaLoLa SeLaMat HaRi RaYa

Unknown | 11:22 AM | 00 orang doakan aku slim |
Selamat Hari Raya..
Hari untuk kita bersuka ria..
selamat kami ucapkan..
untuk kita hinnga
sampai tahun depan..
Selamat Hari Raya..!!!!

Hmm...sekejap je kan..sebulan bpuasa dh raya...
hmm rasa cm byk gi amalan yg x buat waktu posa dulu..tp ramadhan dh lpas..
blum tntu gi leh bertemu ngan ramadhan thn dpan...hmm...

By the way..hari raya ni (10 sept) adalah hari untuk semua umat Islam di seluruh dunia bergembira..huhu
Aku rasa la..tahun ni agak best aku beraya..sebab aku pi beraya sakan...
Pada pagi raya of coz la bersalam dan beraya bersama keluarga..
mohon maaf kalau ada terkasar kata,terlepas bicara...
Lepas solat sunat aidilfitri, aku gi beraya ke rumah kawan2 ngan fati,own...
kami gi umah syima,rahmad,wanjan...
Pastu aku gi beraya dekat rumah terbuka siti..huhu...
crowded giller...nseb bek smpat brgambar..hehe..
 memang happening raya nie..
 
Then, raya seterusnya pergi beraya dkat rumah rakan2..
raya dekat kawasan sungai petani and baling..memang best!!!!
suka3.!!

Open house dekat umah widad..dia dah nk fly di Egypt dh..sob3

openhouse rumah cg zuraidah...daly..jga diri bla fly nti..








- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...