26 July 2012

BuRGeR BaKoRRR

Unknown | 11:06 AM | 20 orang doakan aku slim |




Wehh .. wehh ..
dah bangun sahur belum ..
takkan lahh sebab khusyuk tido sampai tak bangun sahur ..
pahala sunat tu weii ..


Gua sedihh weii ..
sahur gua roti gardenia + sekaya + air masak ..
Sob3 .. memang gua tak dapat bayangkan diri gua 
sumbat roti-roti tu dalam mulut gua sambil memikir masakan sahur yang
mak masak dekat rumah .. kalau gua dekat rumah memang time-time sahur
tue 2 pinggan nasi memang gua conquer .. tak kisah la waktu sahur ke pagi hening ke ..
yang penting gua kenyang .. hahahah .. gila mencekik !!


Dah lama weii aku tak post entry pasal makanan kan ??
Kali nie gua tak kira ..
puasa ke .. tak puasa ke ..
gua tetap nak story pasal makanan ..
biar lah air liur meleleh sampai ke lubang cacing kerawit pun ..
srrrpppppp ...


kali nie gua nak story pasal burger bakar ..
yea .. burger bakar ..


dulu kan gua pernah citer yang gua hangout menjoyah ke kay-el shi shi 
dengan member-member gua .. 
kononnye dah kenyang sampai jalan pun terbongkok-bongkok ..
padahal malam tue .. nie haaa ..
benda nie yang dilahapnyerr ..
BURGER BAKAR !!!
dekat Wangsa Maju ..
hahahaha ..


tapi burger yang nie kecik sikit ..
kalau diikutkan kiteorang nak makan dekat
BURGER BAKAR KAW KAW ..

Waktu tue kiteorang memang pusing-pusing 1 Wangsa Maju nak cari gerai nie ..
Tapi tak jumpa weii .. aku rasa kiteorang nie cari dengan hidung kot ..
terhidu-hidu bau burger bakar ..
last-last kiteorang terjumpa 1 gerai burger bakar ..
tapi bukan yang gerai burger kaw kaw tue ..
Kalau nak sambung cari .. entah jumpa entah ke tidak ..
Conclusion nye kiteorang decide makan dekat sini je lahh ..

tapi kecil-kecil burger nie pun ..
memang uhhhhhhmmmmmm arr ..
layan weiii .. sodappp .. 
kenyangggg weehhhh ..
member PLKN lama gua .. si Fiq Hapseng ..
Lama tak jumpa ..
dia cakap aku makin berisi ..


lepas tu taw tak aku cakap ape ??
"aku dalam proses nak bina badan .. bagi tough .. "
hahahaha .. gila bangang punya ayat ..

Lepas jerr mencekik dekat situ kiteorang tak plan nak pergi mana-mana dah ..
terus balek hostel member aku tuhh ..


korang tawu takk ..
lepas jerr kiteorang belok simpang selepas traffic light depan rumah Haji Saad tue ..
alangkah terkejut nya dahku bila nengok kedai Burger Kaw-kaw tue dekat sebelah simpang tue jeerrr ..
Alangkah .. alangkah .. alangkah ... aarrhhhhhhh ...
sabor .. sabor .. kau tu baru je kenyang .. saborr ..
T_____________T
huwaaaaaaaaaaaaaaaaaa .....
why ? why ? why ???????
nape la tak jumpa gerai sebesar tu dekat tepi jalan tadi ..
memang bukan rezeki gua kali niee weeii ..
bila aku tengok bilangan pelanggan yang beratur dekat kedai situ
dah macam ada mega sale diskaun 99% .. ramainya weii ..


alamatnya .. terpaksa la batalkan hasrat nak makan kat situ ..
kenyang pun dah kenyang ..

tapi takpe lahh .. jangan sedih-sedih ..
lain masa datang awal-awal yea ..
time tauke kedai tu baru nak parking kereta dia kita dah awal-awal
terpacak depan kedai diorang .. yeaa ..

seriusssss .. kalau kawan yang kita dah lama tak jumpa ..
bila jumpa jerr .. nie lahh jadi nya ..
nak habiskan masa bersama .. borak itu ini ..
tapi masa je la yang tak mengizinkan ..
Sob .. sob .. sob ..


takpe takpe ..
kalau ada rezeki kita jumpa lagi wehh ..
don't worry .. be happy ..

















- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

2 comments:

Unknown said...

mboiiiii !!

bhahahahaha

Unknown said...

biasa la .. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...