20 July 2012

MeNjOyaH kE Kay-EL SHi SHi

Unknown | 7:55 AM | 00 orang doakan aku slim |



Wehh .. wehh .. sambung sikit yang entry lepas
habis jer majlis tilawah tue .. gua takde la nak balik maktab ..
gua curik-curik tido dekat "u" kawan gua .. hihihi ..
walaupun terpaksa menempuhi pelbagai dugaan dan cabaran nak melepasi pakguard diorang .. heh heh

Esok tue ..
kira hari entry nie ditulis la ..
kiteorang tak tahu nak buat ape so kiteorang pergi menjoyah sekejap dekat
ibu kota yang permai lagi syahdu dengan bunyi-bunyian kenderaan yang asyik mengehon
sana-sini time orang nak lalu lintas .. KL .. argghhh .. titik . .

Merupakan kewajipan bagi diri ku untuk breakfast kalau pergi mana-mana ..
kalau tak aku takleh nak bergerak weehhh .. muka jadi monyot je satu hari ..
muka lapar nie wehh ..
paksa diri senyum jugak depan kamera .. 
mogok .. aku lapar ~~ aku lapar ~~
taraaaaa ... McD pagi-pagi ..
dah la beli yang untuk satu family punya .. padahal 3 orang je yang nak makan ..
yang gua punya .. pancake la weii .. + burger sebijik ..
bila perut dah kenyang baru la hati girang ..
baru la rasa ohsem nak menjadahkan diri dekat KL nie ..
muahahaha
 ehh .. beb .. beb ..
betul ke laluan nie ?? macam nak patah balek jerr ..
gua konpius nie ..

Alang-alang turun KL nie , wajibkanlah diri ku pergi masjid india ..
syurga shopping time-time raya nie ..
walaupun puasa tak start lagi , jualan dah macam esok tu nak raya ..

so , bila dah nampak benda-benda yang gua nak shopping depan mata nie takkan
nak biar jerr .. sale tu weii .. sale .. diskaun !!
hahaha .. time nie la aku jadi tak sedar diri ..
shopping tudung untuk adik-adik ..
bagus kan .. abang mithali ..
padahal dia sendiri yang rambang mata tengok tudung-tudung tue ..
macam dia yang nak pakai .. XD

Dah-dah .. gua dah penat shopping ..
perut gua nie dah macam ranting kayu dah .. dah makin kurus sebab tak makan lagi 3 jam yang lepas ..
haaa .. kalau tengok nasi nie ..
dah sah-sah la kenyang sampai ke malam ..
ayam + daging + cendawan .. peerrghhh ~~
burrrkkk .. kiteorang pergi makan dekat KLCC walaupun sedar yang foodcourt
kat sana tu dah macam sarang semut .. haaa .. nak cari meja nak makan pun susahh ..

dok kat Suria nie memang cuci-cuci mata je la ..
nak membeli ?? kau mampu ?? aku takk .. 2 kali ganda harga barang dia bhaii ..
lepak je la dekat taman depan suria tue ..
buat muka tak senonoh sikit kononnyer pestime datang KLCC ..
memang tott tott la bebb ..



haiiissh .. dah la gua nie fanatik dengan jack sparrow ..
tiba-tiba muncul pulak yang celup punya depan mata gua ..
lu memang cari pasal ka haaaa ???
tapi kan .. mat salleh nie memang sporting je kan ..
tak malu pakai kostum tu depan orang ramai ..
padahal takde event pa pe pun .. heh heh

kalau diikutkan hari nie ada PC Fair dekat sini ..
tapi malas ahh nak pergi .. ramai kot .. lagi pun takde ape-ape barang
yang gua plan nak beli dekat fair nie ..
kang kalau aku pergi habis pulak beribu dekat sini ..




- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...