11 July 2012

MeRaH SiLu

Unknown | 5:36 PM | 20 orang doakan aku slim |


Ya Allah wei .. hari nie baru laa start free ..
seminggu buzy sana sini sampai tak sempat nak menghupdate blog ..
naseb baik sempat makan .. kalau tak kurus kedekiangg akuuhhh ..


Aku tak kira .. aku tak kira ..
tangan aku nie memang dah parkinson lame dah nak menaip entry nihh 
[ntah betul ke tidak aku eja parkinson tue .. hahh ade aku kisah ..]


So , start dengan entry first aku pada petang yang indah permai lagi mendung yang membuatkan aku rasa nak tido sambil peluk bantal busuk nie ..
terimalah ..


MERAH SILU ~~
Cam shott jer kan title entry .. haha .. cetek betul idea ..


Malam tue , aku pun tak ingat dah malam bila ..
yang pasti waktu malam dah aku baru lepas makan .. bila nak pakai baju memang tersendat
bahagian perut sebab terlebih kenyang ..
 Kiteorang ada sesi photoshoot untuk next teathre project .. 
WARIS 7 PETALA .. 

Kiteorang yang bermerah habis nie pegang watak sebagai cendekia muda ..
watak muda mudi zaman sekarang yang dah tak ingat dunia .. lupakan ilmu ..
lebih kurang camtu la .. nanti paan akan update pasal teater tue ..


tiba-tiba bila photoshoot ngan ikanficha rasa cam kurus pulak ..
rasa jerr k ..
Actually gambar kiteorang ambil nie tanpa make-up lagi taww ..
maybe malam pementasan kot baru nak touch-up .. 
ntah jadi rupa manusia ke jadi makhluk hape .. tunggu je lah nanti ..

Aku rasa cam .. rasa cam ..
arrgghh .. bangga giller kot jadik kumbang dalam bunga-bunga tue ..
sori la guys .. gua balas dulu .. haha .. try next time k ..


tak pasal-pasal kak nisa cepukk kepala aku .. hihihi ..
♥ sabah .. semangat depa ..


okayy ..
nanti paan akan update entry pasal teater yang kiteorang akan pentaskan nanti k ..
wassalam ..










- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

2 comments:

FichaNenish said...

silu tak silu. kaw mmg bruntung paan dikelilingi gadis hot macam kami. hehe

Unknown said...

aku rasa aku yg paling hot skali pa .. hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...