09 August 2012

aDuSs FaRaH Lee laa ...

Unknown | 1:14 PM | 00 orang doakan aku slim |



Weekend lepas , aku ikut member balek Johor ..
bercuti dekat sana .. alang-alang 4 hari cuti .. 
duduk dekat maktab tak tahu nak buat apa .. lebih baik gi jenjalan kan ..

nak balek rumah ?? alamak 2 minggu je lagi wei nak balek raya ..
balek awal nanti hilang pulak gua punya semangat perantauan ..
mak .. sori .. cheq tak berniat pun jauhkan diri dari family cheq .. huuuu ~~
gua punya dah plan bila sampai je kat rumah nanti gua nak berlari ala-ala hindustan
menuju ke pintu rumah lepas tu peluk erat mak ayah ..
perrghhh .. memang meleleh air mata hingus segala bagai ar time tue .. sehh !

itu baru namanya dendang perantau .. 
yayy yay yay ..
♪♫ di hari raya .. terkenang daku kepada si dia .. lalala ♪♫
stop weyy .. raya pun lambat lagi .. puasa dulu .. hmmm

Haa .. pasal sorang nie ..
waktu kiteorang on the way ke Johor .. kiteorang singgah la dekat 
perhentian X dekat area Melaka nie .. nak cari tempat untuk berbuka ..
tengah khusyuk mengendap kedai makan kan tiba-tiba paan rasa terselisih dengan seseorang ..
eh .. macam kenal je .. blogger ke ?? ha'a la .. 
seorang blogger famous amous la jugak katakan ..
waktu tu dia nak masuk ke kedai runcit & paan nak cari kedai makan ..

i think semua orang kenal dia kot .. hehe
Isteri kepada pengacara top TV3 , Ally Iskandar .. 
Nurfarahin Binti Romli , Mechanical Engineering student in South Korea

Pedulikan wei muka gua yang dah macam 5 hari tak makan antibiotik ..
kang jadi pulak macam budak dalam youtube yang dapat MC 5 hari tu .. kihkihkih ..
mintak simpang malaikat 44 la derr ..
tapi gua kalau dah pekena petai sama sambal belacan gua ok balek la ..
normal balek .. insyaAllah ..

Back to the topic jahh .. Seriously, Paan memang suka baca blog dia ..
penulisan dia & cara dia sampaikan sesuatu tu kadang-kadang ada yang tersirat ..
peerrghhh .. macam aku pulak yang buat sesi kritikan penulisan blog orang ..
paan rasa semua orang pun setuju macam paan kot ..

paan baru teringat .. dulu paan pernah buat entry pasal diorang ..
kejap nak selongkar .. mana la aku letak entry nie ..
dah bersawang dah nie haa ..

haaa .. dah jumpa pun wei ..

bila dah baca kan terus wOww ..
untung si Ally nie kan .. hehe ..
semoga korang berbahagia hingga ke akhir hayat ..


haaii .. berapa hari lagi wei nak balek raya ..
1 , 2 , 5 ... 6 , 7 , 8 ! .. 8 hari lagi nak balek raya !!
jom packing beg sekarang .. ngahaha ..






- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...