21 August 2012

DePa RaYa KiTa PuN RaYa PaRt 2

Unknown | 3:02 PM | 00 orang doakan aku slim |


Assalamualaikum ..
hahhh .. semalam dah puas beraya .. 
lemang ketupat dodol nasi impit semua aku sebat .. hehehe ..

Pagi raya kedua , family aku kecuali mak dan adik kecik pergi ziarah kubur
saudara mara kiteorang dekat kampung sebelah mak dan ayah .. tak jauh pun ..
selang 10 minit jerr .. mak tak pergi sebab si kecik tu demam .. 
kang kuat merap pulak nanti ..

waktu sampai dekat kubur nenek yang baru meninggal bulan lepas ritu
memang rasa sebak giller .. macam nak nangis jer T_T .. tapi cuber bertahan ..
ye la .. dah la aku tak jumpa nenek .. waktu nak hari nak balek kampus tu pun tak
sempat nak berjumpa ..

but my mum cakap ..
kalau kita teringat dekat orang yang kita sayang .. yang dah pergi ,
banyakkan sedekahkan al fatihah untuk mereka ..

lepas balek dari kubur terus bersiap-siap ..
nak continue raya dengan kawan-kawan pulak .. hehehe
this time raya kedua keluar dengan kawan-kawan dari sekolah rendah dulu ..
diorang semua banyak berubah tau .. ada yang slim , tinggi , muka jadi cam korea la ..
aku jer yang masih tough macam tuttt .. hahahaha

but i dont care la ..
orang pendek nie spesel .. spesel dekat mana ???
hmmmm .. hihihi .. nanti lah , gua try google tengok ..
this time we rockin yeaaa ..
hahaha .. ingatkan balek dari kubur nak insap .. paan .. paan ..

lepas rayo ngan geng sekolah rendah .. 
petang tu berayo nge sekolah menengoh pulok .. hehe

pergi menternak lemak dekat rumah si Rihaz ..
esok diorang nak pergi holiday kat Australia .. jadi saja la aku pergi ke rumah diorang ..
nak amik aura obersi la katakan ..
okey .. dis time memang aku dah full ..
makan pun dah tak sanggup dah .. sepinggan jer aku sentap weii ..

rihaz .... 
sori aku makan sikit .. makanan tu bukan tak sedap ..
tapi perut gua ni yang dah penuh .. bab-bab makan ni memang gua tarak ada kemaluan hehe

pahtu time nak bergambar pun puas aku tahan nafas ..
kang terbonjol pulak perut .. hahaha
haaa .. sengkak perut gue..
doctoress of egypt ..
dah dekat 4 tahun lebih tak jumpa .. badan macam tu jugak .. heeee ..
cuma makin tinggi jerr ..

lepas tu bila adik-adik tengok gambar ni semua ..
diorang komen ..
"abang , awat kawan-kawan hang semua tinggi-tinggi .. mai kat hang ja pendek .."

amboiihh .. tengok mak ayah laa .. hahaha
alahh .. nanti gua minum DUGROW .. konpem nanti tinggi balek ..
ehh .. umor 20 ada chance lagi kan nak tinggi ??
ka , dah terbantut dah ?? hehehe




- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...