08 September 2012

My 2Oth BeSDaY : SEOUL GARDEN

Unknown | 6:36 PM | 00 orang doakan aku slim |




Waaa . bila dah berumur 20 tahun nie rasa dah boleh buat macam-macam ..
boleh ke hulu ke hilir .. dulu parent yang guide kan .. sekarang tak dah ..
tapi diorang selalu jugak la ingatkan empunya diri ni , jaga batasan .. jaga diri ..
hmmm .. i love u very much mak ayah ..
u r my soul ~~

and pada hari kejadian peringatan hari gua dilahirkan ayat takleh belahh
gua seleberat tanpa mak ayah n family sebab sedang menjalani 
PBS dekat sekolah .. entry pasal ni paan akan update kemudian

tapi takpe .. paan ada kawan-kawan yang leh celebrate sekali ..
hehehe .. pasal makan of cos number 1 maa ..
and in this special day ..
we choOse SEOUL GARDEN sebagai tempat kiteorang nak mencekik nanti ..
SEOUL GARDEN nie lebih kurang macam restoran makanan korea la ..
bukan macam .. dah memang makanan korea pun .. haaa ..
tapi kat restoran nie dijamin halalan toyyiban ..
for more information check this out !

kalau macam kiteorang nie student ..
boleh gunakan student card / kad matrik atau apa-apa sahaja
pengenalan diri kita sebagai student ..
so , boleh la dapat kurang sikit .. hehe
actually bila kiteorang sekali bayar , boleh amik apa saja dekat dalam restoran tue ..
tak kira la berapa banyak pun .. tapi boleh habis ke ??

haa .. yang dekat atas ni kimchi dan sosej blackpaper ..
kimchi nie memang masam & rasa lain .. lebih kurang jeruk ar ..
first-first makan okey lagi .. lepas tu bila dah sumbat banyak dalam mulut ..
arrgghhh .. perut gua Malaysian .. takleh jadi korean .. hahaha
nie daging blackpaper & onion chicken ..
siap sedia untuk dipanggang .. hmmm .. bila dah masak kan ..
perrgghhhh .. haaaa .. sedapp giller wehh !! cicah pulak dengan sos dia ..
adoyyaii .. memang terangkat !!
bunga teratai , lada hijau dan ape ntah .. hehe ..
yang ni kawan paan suka .. paan kureng sikit makan sayur-sayur eksotik nie 
eksotik kau cakap ?? buku mana yang kau baca nie ??
hehehe ..
sup kimchi sedang dipanaskan !! yum yum yum ..
kawan-kawan semua ambil makanan laut .. 
i just get my makanan darat jer ..
yeaahhh .. ramen + sup kimchi .. hehe
aigoO aigoO .. sebelum ni biasa pakai chopstick kayu ngan plastik jer ,
kali ni pakai chopstick besi .. hehe .. lain sikit nak kepit jadinyer ..
my little cikgu ..
thankz anis , nida (partner sekolah) seleberat besday ngan gua ..
hehe .. tak sangka .. hangpa pun kaki mencekik jugak ..
ingatkan tak makan korean dishes .. hehe
tak sangka dapat jumpa kawan lama time PLKN dulu .. 
hang still maintain .. aku ja makin ohsem !! haha .. perasan .. 
neway , tenkiu tegur aku dulu .. seriuss aku tak perasan ..
orang tengah berdating kan .. mana cheq nak nampak .. haha
haaaaa .. kenyang ~~~
aku pun tak ingat aku baca doa makan ke tak ..
teruk betul ! hehehe 
makan tak habis pun .. seriuss kenyang giller wehh .. sengkak my perut ..
memang nice giller punya day ahh ..
thankz everyone ..






- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...