22 September 2012

TREAT OUR SCARS WITH BIO OIL .. ngee~~

Unknown | 3:05 PM | 00 orang doakan aku slim |



Hmm .. lepas-lepas eksiden 2 minggu lepas ,
parut yang ada tu tak hilang lagi .. guane nihh
alaa .. jatuh la market gua nanti HAHA ..bangang punya ayat ..
bersyukur la paan kau tu masih hidup lagi tau .. sob3 .. insap teruss

but dont worry ..
setiap perkara pasti ada penyelesaiannya ..
bak kata Maherzain time aku kol dia semalam bapak menipu
"InsyaAllah .. pasti ada jalannya .."

jom rawat our car scars with BIO OIL heh heh ..
paan pun tak pernah guna lagi bio oil nie .. jom lah pakat-pakat search kat google ..
kalau maleh , mung klik jo kat sining .. ehh ter"over" plak .. sori ganu .. hehe
olohh .. baru teringat nak keluar gi bandar nak beli benih pokok lidah boya ..
kalau budak sains panggil aloe vera .. vogue sikit ..
nak tanam depan bilik .. hehe .. tanah punya la keras , mati aku nak cangkul
thankz yea Tehah !! hehe ..

ehh ?? minyak angin dekat belakang gambar pun nak join jugak ker ??
kesian ye ko takde orang appreciate ko .. meh sini mehh ..
haaa .. nah gambar korang berdua aku taruk dalam post nie ..
terima kasih Am kasi minyak nie time aku terseliuh dulu ..
sampai sekarang aku tak hantar balek dekat dia ,
gila buat harta .. hihi ..

actually kan ..
kadang-kadang minyak yang orang tua-tua jual nie lagi bagus daripada
krim-krim, minyak yang dekat luar yang jual mahal-mahal tue ..
takde nak taruk segala bahan kimia dalam nie ..

apa pun .. apa sahaja ikhtiar yang kita buat ,
semuanya bergantung padaNya ..
kita cuma perlu bertawakkal selepas berusaha .. amenn








- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...