22 October 2012

HOMETOWN KATA MAI .. HOSTEL KATA PI .. ngee ~~

Unknown | 9:12 PM | 00 orang doakan aku slim |


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum

Memang aku eksaited habis hari nie semalam punya cerita
rasa cam nak bergayut je tigaratusenampuluhdarjah dekat pokok jambu belakang hostel tue ..

gua nak balek kampung bhai , gua nak balek .. macam sepuluh tahun tak balek
sumpah sebelum nie aku jeles gila tengok orang lain balek .. 
asal hari jumaat jer tengok orang angkut beg baju , yang aku pulak angkut baju pergi dobi
kesian gila wehhh .. tak pernah ada chance langsung ..
so today lantak lah orang nak kata apa .. gua sama hidup gua .. haha

pestime balek hometown naik keta ngan kawan .. sebelum nie naik bas je 
terpaksa naik KL dulu , baru heading to utara .. but this time just cross the hutan-hutan
dekat Cameron Highland tue hutan-hutan pun tapi pusat pelancongan okeyy

kuala lipis -> koyan -> tanah rata -> brinchang ..
sampai la ke Kea Farm antara pusat memborong barang-barang yang wajib ada dekat cameron nie
kiteorang stop dekat sini kejap , kononnye nak beli barang untuk family ..
sayur dan strawberi WAJIB ada dalam list ..
weeww weeww weeww ~~
mata ku sudah merambang-rambang .. sedapnyer ..
" akak , tak ada tester ke ?? hehe , kalau sedap baru kiteorang beli .. " alasan nak makan free
atas nie jer freshh , sampai dekat rumah jadi bunga tahik ayam ..
ke memang bunga nie takleh bau tangan aku hello , gua cuci tangan pakai dettol okeyyyy
tak leh jadi nie -.-"
mai mai .. tiga sepuluh tiga sepuluh .. adik , beli adik sekotak dua kotakk
wuuuiii merah ang ang ..
Aduhaii .. tengah konpiuss nak pilih strawberi yang mana satu pilihan hati ..
3 kotak RM10 ke , 2 kotak RM10 ke .. mana 1 yang berkualiti nie ..
jangan beli-beli yang mahal murah ke tetibe bila makan adoyyaiii ..
^%$#@@!@@#$^^%$# .. kang dah mantera-mantera alam aku nie haa ..
tapi si Amir t-shirt oren tu kisah ape .. semua dia sapu .. hahaha
pastu mula la menyesal beli yang nie , kenapa tak beli yang tue .. argghhhhh
konon nak beli barang sikit ja .. sekali tengok masing-masing pakat borong habeh ..
hampehh betul ~~ takpa la kan , kita kan anak mithali ..
beli untuk family .. ngehehuhuwahaha






- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...