22 October 2012

NEW IC , NEW LICENSE .. YiPPiiiii ~~

Unknown | 9:38 PM | 00 orang doakan aku slim |


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum

Hari nie , dari pagi sampai la ke petang , seharian aku berhibernasi dekat
JPJ dan Jabatan Pendaftaran Negara .. bukannye kena saman ke ape ..
tapi nak settlekan 2 , 3 perkara pasal diri aku nie supaya nanti takda la orang panggil aku
warga negara asing .. bangla , myanmar , vietnam dan segala macam-macam ..
oOOOooww aku sungguh alergik kalau dengar bab-bab tue ..
lain la kalau panggil korean ke , japanese ka .. muahaha sedap aku mendengar phuiiiiiiiiiii
hancusss lebur IC lama gua .. 
nampak tak , diorang siap punch lagi ic aku .. sampai hati T_T
naseb baik diorang bagi balek .. ada jugak kenangan zaman aku "muda" dulu ..
nahhhh .. ic baru , ehh silap baharu ..
diorang siap tempek dua gambar lagi .. kalau tak kenal lagi taktau lah ..
ferrghhh , sekali tengok gambar nie semakin putih , semakin matang dan 
paling penting , semakin kembang .. hahahahahha
cukup 40 kali orang sebut terus transform jadi beruang kutub ..
ngeh heh hehh .. punyaa la biar si lesen P aku tue tak tukar-tukar ..
sampai dah berbulan-bulan alasannya malasssss
naseb hari nie tak ramai orang , lepas tu Q system lak rosak .. direct to kaunter la jawabnye
nak dijadikan cerita aku lupa bawak gambar .. bukan nyer lupa dari rumah ,
tapi dari maktab nu haa .. padahal tawu balek ni nak settlekan lesen ..
masalah .. masalah ..

naseb baik la akak tu baik hati .. termakan kata-kata godaan jiwa ragaku haha caittt
alhamdulillah ya Allah syukur ~ syukur ~~ ngehehehe






- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...