25 October 2012

TU DIAA .. MALL BARU DAH JENGOI .. AMANJAYA MALL ~~

Unknown | 1:18 PM | 00 orang doakan aku slim |


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum

First-first nak ucap Selamat Hari Raya Aidiladha / Haji / Korban kepada seluruh
umat Islam di alam semesta semestersss ini ..
Aku rasa dekat area Sungai Petani nie , aku pa orang last yang tahu pasal nie .. ngehehe
Jadi sebagai nak mengurangkan malu aku nie , aku nak promote jugak lah dekat 
orang luar area SP pasal mall baru nie .. hehe backup backup
Tengok bangunan tue .. perrgghh besaq nyaii
tapi ada satu perkara yang memang aku suka pasal mall nie hehe .. car park dia ..
mak aihh , kemain banyak wehh .. tak cukup dekat dalam yang bertingkat tue
diorang tambah lagi dekat luar pulak , so memang memudahkan la kiteorang sebagai
pengguna nie nak parking kereta ..
Benda first yang aku nampak bila nak masuk mall nie .. aduhaii $$$ ~~
bila lah nak dapat merasa naik nie .. nampak , diorang siap letak description pasal kereta
nie lagi , memang menggoda napsu-napsu serakah kiteorang laa ..
Mak ngah cinonet nie pantang nampak laki hansam .. semua dia nak ..
yang adik Yusuf TaiyoOb kemain kaya raya taknak pulak .. haha
Banyak jugak kedai-kedai yang tak bukak lagi .. alamatnya hujung tahun nie la dapat merasa ..
and satu lagi , ada 2 tempat peberet gua yang diorang baru taruk ;
cinema and bowling .. nampaknya memang jadi second port gua la lepas nie .. nyehehehh
Landskap air pancut dekat depan mall nie , so nice laa ..

AMANJAYA MALL
08000 SUNGAI PETANI , KEDAH








- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...