27 November 2012

BELOG DAHKU SUDAH BERWAJAH BARU ~~

Unknown | 9:40 PM | 240 orang doakan aku slim |


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum

Memandangkan hari nie memang takde keje nak buat , 
Lepas jer hantar adik-adik pergi klinik selepas disyaki dijangkiti beberapa spesies penyakit yang sewaktu dengannya
balek bilik terus terbongkang atas katil memikirkan naseb diri yang turut dijangkiti diarrhea .. haaa berjangkit ke ??
beb , cakap pasal diarrhea nie korang tahu ke benda ape ?? meh sini cikgu explain ..

diarrhea tu cirit birit la nak oOiii .. mana tahan penyakit nie .. mau nak terlepas
dekat situ jugak boleh terbuangnyeee .. boleh jadi sketsa jugak la tadi dalam keta time nak pergi klinik ..
tengah-tengah drive tetiba perut buat hal , begitu jugak dengan adik
memang drift giller ahh walaupun terang tang tang lalu depan balai polis .. tawakkal je la ..
lepas tu lawan berebut pulak toilet dalam klinik .. hmmmm naseb badan ~~

now , habis story pasal tue .. slow-slow la nak lega nanti ..
sekarang nie , sambung cerita baru pulakk .. yaaahhhh .. 
alang-alang sikap rajinku tengah memuncak (selain merajinkan diri ulang-alik ke toilet)
teringin jugak lahh nak edit belog ubah-ubah sikit mana yang patut ..
Belog yang lama dulu memang agak merapu jugak la .. sedikit kekartunan di situ .. hehehe
dah jiwa aku .. memang tak boleh ubah melainkan diri sendiri
penuh dengan angan-angan mat jenin walaupun kelapa memang takda kaitan langsung dengan aku ..
aku memang minat purple , it is something yang boleh buat aku tenang .. yupp

tapi bila pikir umur nie dah nak makin meningkat , aku ubah selera pulak lah ..
begitu jugak selera belog nie wek wek wekk
nak something yang simple and matang .. woww matanggg !! hahahah
tapi taktau lah matang ke tak .. hahahahha 
taraaaaaa ...
my new blog atau seperti apa yang anda telah lihat sekarang .. heh heh
putih nie nampak cam bersih sikit , suci sikit .. sok suci kamukkkk hehe

i need comments, suggestion, opinion pasal blog baru nie ..
which one better ?? yang lama or yang baru ..
hehe , tolong yea ^^










- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

24 comments:

deeba kyn said...

suke yg baru nie

Unknown said...

tenkiu deeba ^^

Unknown said...

ya baru nmpk matured...hik9
lawa2..bleh la tlg upgrade kn blog aq plak..

Unknown said...

waa .. trimas2 ..
aku suka dengaq hat "matured" tu .. hehe
upgrade ?? aku tgok blog hg kemain lawa dah .. hehe , boleh jaa

azim rahim said...

yg baru ok

nurismaliyana said...

suka yg ni, pd masa yg sama suka purplr jugak. hehe konfiuss

munirah :) said...

haha blog sudah diluntur . putih bersih , suci sudah :D
lawa sangat ~

akmalrayyandotblogspot said...

lawa lawa !

Unknown said...

tenkiu ajim

Unknown said...

ehh, dia pulak yg konpius..haha

Unknown said...

hehe .. trima kasih ^^ .. jasamu dihargai

Unknown said...

aku tgok kau ubah blog, aku pun trikut2..hehe

IRA ARINA said...

suka yg sekarang :)

Hanim said...

Yang ni lebih sesuai dengan paan, keep up the good work! (^_^)

Misya said...

Wow! Sangat smart header tuh! Superb!=) Saya ada tag cikgu paan dalam segmen ni..:) http://www.aimisyahirah.com/2012/11/segmen-blogliview-disember-by.html

FichaNenish said...

yang baruuuuuUUUUUUUU nyah. mak suka yang baru. nampak kaya yang baru ni. glemer giteww

Diya Edhayaa said...

smue header paan wt cntekkk.. tp yg ni nmpk lbey matang dan kacak.. hehe :p

Unknown said...

wow kacak ??? muahahahaha gedebukkkkkkk

Unknown said...

kan makk, skali skala nak jugak glemer..hehe

Unknown said...

tag?? okeyy , nnti paan tgok ea

Unknown said...

makasih kak! fighting!

Unknown said...

trima kasih ira .. sgt mghargai pendpt korg ..

Afiq Aiman Aznan said...

edit utk aku plak la paan.. heh

Unknown said...

Aku busyyy .. aku bussyy .. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...