15 November 2012

BUDAK KECIK DAH MASUK JAWI !!!

Unknown | 10:17 PM | 20 orang doakan aku slim |

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum

Memang dah sampai waktunye , apa boleh buat ..
Setiap orang yang bergelar lelaki muslim .. wajib .. wajib .. menyerahkan diri kepada
doktor mahupun tok mudim untuk disunatkan !! dan aku semestinya dah melalui semua tue ..
Sekarang ni tiba masanya pulak turn adik aku disunatkan .. hahahahaha gelak jahat
Cewahh .. muka kemain seriuss main game .. tengah tunggu turn sekarang nie ..
dalam hati mesti kau tengah dup dap dup dap kan sekarang ??? hahahah

dia sendiri yang mintak nak bersunat , padahal umur baru 5 tahun ..
nie mesti kes jeles tengok sepupu yang baru bersunat dapat duit banyak kan? kan ?
waktu dalam bilik khatan ..
kalau diikutkan waktu nie aku memang taknak masuk dan taknak tengok ..
tapi disebabkan abi yang push suruh masuk and teman dia , terpaksa lahh ..
huuuu .. aku memang seram bab-bab nie , dats why la aku tak jadi doktor kemain alasan
ayah aku sorang jer yang duduk dengan mudim & pembantu tue ..
aku pulak ??? hehehe .. dekat hujung dinding nu haa , snap dari jauh .. hehehe
waktu inject tu adik aku relekss jer , muka habis slumber arr ..
time nak potong , alahai ~~ menjerit meraung macam dia yang nak beranak pulak ..
nak kata sakit tak , mungkin sebab nebes + takut kot .. thats why laa .. 
yang abi pulak , tangan terketar-ketar nak tenangkan adik .. hahaha ... ayah pun nebes sama

pandai la mengata kat orang kann , kita pun sama penakutt .. hehehe
tiba-tiba terpikir .. yang lelaki nie sekali jer kan seumur hidup .. 
yang perempuan kalau 10 kali beranak , 10 kali laa kena berdepan semua nie .. hmmm insap kejap
muka memang dah heppi da tuu .. 
mau tak nyer , orang yang datang melawat semua kasi duit .. yang ni memang aku jelesSss

1 hari dia dah kumpul dekat RM100 .. wuhhhh ..
kemain berlagak yea kau dik .. yang nak jaga kau nanti orangnya aku ~~
abi gi keja , mak pulak kena uruskan adik kecik lagi ... hmmm
tengok !! betul tak apa yang aku cakap ??
sekarang nie dah konpiuss .. siapa yang bersunat , siapa yang mengasuh ?? hehe
gambar nie adik 1st yang curik-curik snap .. pakai henpon paan , siap buat wallpaper lagi !!
time nie si budak sakit nie mintak air milo , taruk dalam botol .. aku pun buat la ..
bila dah siap tetiba dia cakap taknak pulak memang menguji kesabaran betul .. 
last-last aku yang minum .. sedap la pulakk .. sampai kiteorang pun tertido .. hehehe

tunggu pulak next entry ..
bila dah bersunat nie , banyak pulak benda yang direquestnya .. hmmm







- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

2 comments:

zul majdi said...

paan ang x follow aq pon...

Unknown said...

butang follow hg xda pun kat blog .. cmna nk follow

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...