30 November 2012

HANDPHONE POOH YANG CUTE HABISSss

Unknown | 10:49 AM | 10 orang doakan aku slim |


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum

Hari Rabu hari tu aku pergi ke rumah sepupu dekat Berlin
ohsem giller bhai nama .. padahal Baling , Kedah je pun .. muahaha
dia baru je pindah dekat situ , so saja-saja menggatalkan diri pergi menyemak dekat situ ..

Tengah-tengah melepak dekat halaman rumah tetiba nampak sorang brader tu pangkat brader la nampak tua dari aku .. hihi
tengah main tot tet tot tet picit benda pooh tue , " haishh .. takkan tua-tua pun main patung lagi kot ?? "
lepas tu aku saja la jalan-jalan pergi dekat brader tue .. mata aku ni tercongott tengok benda alah tue 
bapak jaga tepi kain orang giller kan .. heh heh

" abang main ape tue ?? "
pastu brader tu pun terus jawab , " mesej-mesej .. "
hahh , mesej ??
lepas tu terus dia tunjukkan benda tu dekat aku ..
laaa .. telefon ke ?? bapak comel giller .. " abang beli dekat mana nie ?? "
" beli dekat siam , lama dah ..
cute beb !! skrin kaler siap ..
actually handset nie memang takde tukar-tukar housing yea .. memang tetap dah ..
kalau pecah housing dia memang takleh tukar .. terpaksa laa
yang tak tahan siap ada kamera , mms , bluetooth , memori kad , player dan bla3 .. multifunction macam telefon lain
speaker pun boleh tahan kuat jugak .. dengar satu rumah ..
gambar belakang telefon , nampak tak bunga kaler pink tue ??
dekat tengah-tengah tu la kamera ..
rasanya budak-budak kalau bawak pergi sekolah memang tak terkantoi dengan cikgu .. hihi
tambah-tambah kalau diorang taruk keychain cover bahagian keypad then letak dekat beg sekolah
pandai betul sapa yang buat nie .. hahaha





- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

1 comment:

anis nasuha said...

comel comel!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...