17 December 2012

"paanzai.blogspot.com" SUDAH KE "paanzainudin.my" !!

Unknown | 1:24 PM | 20 orang doakan aku slim |
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum

Nampak tak keeksitedan muka aku ..
Selama seminggu wehh .. selama seminggu aku berperang dengan hadiah yang Cik Innanie nak bagi nie ..
nampak sangat aku keldai ICT .. haha , orang lain sehari dua je dah siap ..
aku nih sampai 7 hari lebih ..

Apa pun aku memang seronok giller ya amat !!!
dapat jugak hadiah tahun baru nie ..

jutaan terimaaaakasssiiihhh dekat kak Innanie , jasamu kan ku kenang ..
jugak kepada kak Ayu a.k.a ahsfantasy24 sebab promote mende nie .. hehe

yang lain jom ..
masih berkesempatan lagi .. hehe

www.paanzai.blogspot.com ----> www.paanzainudin.my
haaaa .. seronok tak habis-habis lagi .. huii huii 




















- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...