01 January 2013

DAH TAHUN BARU - APA LAGI YANG BARU ??

Unknown | 2:09 PM | 00 orang doakan aku slim |
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum

Fuhhh .. buzy bhaii awal-awal tahun nie , sampai tak sempat nak wish new year dekat korang semua ..
So , dengan ini saya AHMAD FARHAN BIN ZAINUDIN , 
berumur 20 tahun 4 bulan 4 hari pada 1 Januari 2O13 ingin mengucapkan
kepada mak ayah , family , sedara mara , rakan-rakan dan kenalan ..
kita tutup buku lama (2O12) dan bukak buku baru (2O13) dengan harapan buku baru nie lebih ohsem dan marvellous !!
yeahh , itu yang aku harapkan ..

dan di tahun baru nie jugak sudah tentu ada yang baru , lets check it out ~~

yang first sekali sudah tentu la baju baru .. heh heh hehh
agak-agak la , cuti sebulan lebih kot .. menipu kalau baju kau tak ketat kalau badan dah membesar macam belon ..
dah la dekat-dekat last day cuti baru nak try baju-seluar kuliah , dah sah-sah la tak padan .. hehe
takpe takpe , yang tu dah settle ..

yang 2nd pulak , masuk hostel dan dapat bilik baru ..
still aras yang sama , level 2 .. si farhan nie pasang hajat nak duduk tingkat 3 kononnya bilik aras tu
angin menderu-deru ohsem .. tapi nasib tak menyebelahi bila semua bilik level tu dah penohhhh
dah tu kenapa tak ambil tingkat 4 ???? ohh tidak , aku memang taknak durian berbuah dua kali .. cukuplah yang lepass
naseb baik datang awal , boleh la nak kemas-kemas bilik 
aisemen , dinding penuh dengan conteng-conteng .. jadi terpaksa la beli wallpaper tampal balek dekat dinding tu
lepas tu , alas meja .. mudah sikit nak cuci kalau kotor especially sisa-sisa makanan sebab salah satu perangai feveret
aku nie ialah menonton video / movie (especially runningman) dalam laptop sambil menyumbat 
segala jenis makanan dalam pelbagai kuantiti ke dalam mulut ..
kemudian , hias board .. aku memang pantang kalau biar board kosong memutih macam tu jerr .. nampak malas
lepas tu boleh menghilangkan mood aku nak study , kalau ceria nie bersemangatlah sikit ..

yang ketiga , of course la dapat jiran baru ~~
tambah-tambah jiran gua nie memang satu kepala satu lutut dengan gua .. haha , no wonder kalau aras tu selalu bising dengan gelak ketawa sampai terkeluar halkum sebesar biji manggis tu
 
dan yang seterusnya akan bersambung kemudian .. heh heh
takkan la 1 januari dah dapat semua benda baru , rasanya benda baru yang kemudian nie 
memang mengembirakan hati semua orang yang bergelar student ipt / ipg kot .. hehe


see u next entry ..









- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...