27 January 2013

DAHH , JOM PI KENDURI

Unknown | 1:19 AM | 00 orang doakan aku slim |
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum

Time cuti Maulidur Rasul hari tue , kawan aku ada buat kenduri dekat rumah dia , Jerantut ..
Alang-alang cuti tak buat ape nie , baik pergi kan .. dah orang ajak .. ngehehehe
Actually aku pun tak tahu kenduri apa yang diorang buat .. Kenduri arwah ke ? kenduri berendoi ke ? ape ke ? yang tahu makan jer .. hahahaha dan yang pasti bukan kenduri kawen .. si member gua , Yusra nie anak bongsu , so jangan harap la nak melangkah bendul yeaa .. hehehe
Ayam goreng , sambal petai + udang , sayur kubis , acar timun , ikan gelama masin goreng , ulam , sambal belacan , gulai ikan tenggiri , bla bla bla .. perghhhhh memang kombinasi yang hebakk bhaii .. hebakkk

Dah lama gua tak makan macam nie .. last aku makan tahun lepass .. sekiann (homesick)
Okeyy , dah kenyang kan ??? Jom baring .. haha giller kau nak membuncitkan perut , lepas makan terus baring ..
relaks-relaks dulu .. amik angin fuss fuss , baca paper pulak si ilham nie ..
Haaa .. nie la anak gua dalam kurung pembuka dan penutup kata .. Bila dukung si kecik nie rindu pulak dekat youngest sister gua .. Nie anak saudara si Yus tue , time aku dukung budak nie , orang lain nak dukung dia taknak .. Giller terserlah sifat kebapaan aku .. kau hade ?? haha

Yang dua horangg dekat belakang aku tue sibuk bincang apa mende yang ada dalam paper tu .. lepas tu angin takda ribut takda gelak sorang-sorang .. hehe

Weh yus , thanks yea jemput datang ke kenduri ko nie .. Dapat tambah 2 pinggan nasi pun dah cukup giller .. ini menunjukkan lauk-pauk korang (punya mak dan sedara pompuan) masak  memang owwsemmm ..










- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...