20 January 2013

HAPPY BIRTHDAY ABI !!

Unknown | 11:35 AM | 40 orang doakan aku slim |

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum

Bangun pagi tadi check handphone , alamak terpadam .. terus pergi cas
bila dah on balek phone , date dengan time dia dah lari ke tahun 2000 di mana pada waktu tu aku darjah 2
dan aku mengaku time tu sebagai budak-budak aku tak tahu dan tak pandai langsung nak picit-picit butang tepon
berbanding zaman sekarang , adik aku yang 5 tahun dah pandai main game handset touch screen ..
hebakkk korang .. hebakkkk

bila nak set balek date nie , aku ingat 18hb tau hari nie .. so set la kepada tarikh tu
lepas tu tengah kemas-kemas bilik tiba-tiba ternampak dekat skrin handphone roOmate tarikh 20hb
hahh ?? cek balek kalendar ~~

omaigod .. omaigod .. ottoke!! ottoke!!
Hari nie anniversary abi !! macam mana aku boleh lupaaaa
terus aku capai handphone and call abi ..
Abi, HAPPY BIRTHDAY yg ke empatpuluh tuttt .. hehe
selalunya bila orang tanya umur abi berapa , selalu orang tak percaya umur abi bila tengok gambar ..
why hah ?? awet muda ke ? ke takde uban ? hahaha
May this year pave the initial way of achieving whatever u wish. 
I tahu I anak mak, but i hope our relatinship prosper even more.. ngehehe .. 

I Lapp U Abi ^___^







- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

4 comments:

Anonymous said...

HAHAHA
macam2 ko ni

ayie rahim said...

wehh, bila nak balek kedah? jom hangout

Unknown said...

ayie, aku bln 2 ni baru blek.. raya cina .. hg tunggu je la aku .. spa suruh hg cuti sem awai..haha

Unknown said...

weii .. rasa bsalah kot klu x ingat besday mak ayah T_T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...