12 January 2013

IKANFICHA BERWAJAH BARUUUU

Unknown | 12:38 PM | 20 orang doakan aku slim |
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum

tak sangka pulak dalam satu malam jer boleh siap mende nie ..
dari lepas meeting teater (10.30pm) sampai la pukul 5 pagi , haha aku membengkel depan laptop
mengedit kondominium si ikanficha nie (merujuk kepada blog kalau ada yang masih menggaru-garu kepala .. hehe)

paan saja-saja jer offer nak edit blog ikan , tak sangka pulak dia nak .. wuuu terharu aku .. haha
ye lahh , tahun nie final year dah untuk diorang .. sekali sekala nak give something

ehhh , terpenyek pulak gambar nie .. haha , tapi kalau dalam blog dia takpun
ikan request kaler putih .. pergghhh , memang sama taste la dengan aku wehh

apa pun aku harap hang suka naa ngan belog baru nie ..
tengah-tengah edit header tetiba datang idea nak taruk ekor ikan duyung dekat hang .. haha
okey la tuu , kena jugak la dengan nama hang ikan oOii .. hehehehe












- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

2 comments:

FichaNenish said...

kaw gila kalau aku tolak tawaran emas ni? heheh
aku sukaaaa apa y kaw buat. tenkiuu ^_^ hikhik hadiah bmakna untuk final year aku. auum! tq paan

Unknown said...

hahaha .. welkam kawannn ..
gud luck yea utk thn nie !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...