02 January 2013

MAKKKKK , HEPI BESDAYYYYYY !!

Unknown | 5:00 AM | 20 orang doakan aku slim |
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum

Setiap tahun , aku memang selalu tak berkesempatan nak celebrate besday mak aku .. 
Sampai la sekarang .. bukan sebab taknak , tapi tak dapat ..
waktu aku secondary school dulu aku stay dekat hostel , boarding school
so , every year masuk awal tahun baru kiteorang (merangkap budak-budak asrama nie) perlu lapor diri dekat asrama ..
dah tentu tak sempat , sesi persekolahan pun start awal-awal tahun ..

Sekarang nie , bila dah further study pun masih tak sempat
tambah-tambah pulak duduk jauh , lagi la kan ~~
teringin la jugak , in the morning kiteorang dan family members berkumpul ramai-ramai celebrate anniversary mak ..
harap-harap lepas nie aku diberikan peluang untuk merai bersama-sama dengan mak

dekat rumah , aku panggil mak dengan panggilan macam-macam ..
mak , umi , mum , mummy , datin .. hehehe
so today i call u mak
HAPPY BIRTHDAY - SELAMAT HARI LAHIR - SANAH HELWAH
mak dan si gebu .. hehe

mungkin abang tak dapat nak sediakan hadiah best-best untuk mak ..
hanya doa abang agar mak sentiasa sihat walafiat dan bahagia di samping kami sekeluarga , ameen ..












- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

2 comments:

EkaTikah said...

Happy Birthday untuk mak awak. semoga panjung umur and dimurahkan rezeki :)

Unknown said...

ameen .. tq yea ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...