16 February 2013

DULU KAMI DARJAH 6 SEKALI

Unknown | 1:14 PM | 20 orang doakan aku slim |
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum


Sebelum start berceloteh yeahh , aku nak wish dekat member leng chai dan mei li aku dulu .. Happy Chinese New Year 中国新的一年快乐 Zhōngguó xīn de yī nián kuàilè ..

Yeahh , begitu lah kalau semangat nak raye tak kira la bangsa apa pun .. 3 hari kuliah last sebelum celebration memang outt la input time kuliahh tue ..  Kau cakap la ape pun pensyarah oOii .. masuk telinga kanan keluar telinga kiri *cuba untuk meletak cermin pada diri sendiri sama HEHE.. 

Okey now back to the main topic .. Kalau dah nama plan reunion last-last minit nie memang tunggang langgah la jawabnye .. Tapi alhamdulillah jadi jugak walaupun dalam hati nie terketar-ketar takut takde orang yang datang ..  Biarpun banyak nie jer yang datang tapi takpe .. Thanks kawann .. 
Yeahh tak kira , sedap tak sedap masin tak masin makan jugakk bihun yang aku goreng tuhh .. haaaa bukan nak merasa , alang-alang sifat kerajinan aku dah membuak-buak ..
Macam biasa lahh , baik di dalam ke or luar maktab sampai event cenggini pun jadi emcee tak diiktiraf .. On the spot punye aturcara .. Kau ade ?? Hey hey heyy Anugerah Grammy pun takde macam nie tau ?? haha
Time nie kiteorang ada game , kena cabut satu kertas dalam plastic beg lauk yang aku curik mak aku punye hehe .. Pastu ada soalan dalam tu yang diorang kena jawab , semuanya berkaitan alkisah waktu dekat sekolah dulu .. Haa amik kau , tergagap-gagap nak jawabnye .. haha
Mat Ayie nie tak habis-habis .. Ko tanye le ape mende pasal academic background dekat dia .. Jawapannye " aku tak keja dah .. juai cd jaa.. "  Phuihhh ada jugak manusia yang nak makan buntut ayam nihh .. haha
Yang nie aku curik dari fesbuk si fizah .. ape la yang korang buat nie ..
Yeahh , berkat aku pujuk si kakak yang meronda dekat taman nie , dapat jugak kami snap ramai-ramai .. Hahah , penat jugak nak memujuk tambah-tambah mak dia ada dekat itu tengok semacam jer dekat aku .. " err makcik , saya bukan nak mengorat dia .. saya nak suruh dia amik gambaq kami sat ja .. "


owhh .. itu itu dan itu , KAMI waktu darjah 3 .. wahuahahahaha innocent giller muka.. suci-suci jerr
dulu semua kemetott , sekarang ?? owh sekarang usah dibandingkan .. tatap muka empatpuluhkali pun belum tentu gi kenal .. haha



wassalam ..






- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

2 comments:

ecadwinkyasha said...

best benar reunion2 mcm ne..

Unknown said...

bestt .. tmbh yg last2 mnit punya plan..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...