18 February 2013

REVIEW BLOG PILIHAN

Unknown | 8:36 PM | 60 orang doakan aku slim |
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum



Alhamdulillah, kembali sembuh setelah 4 hari demam , huwaaaHAHA .. Orang lain cuti seminggu pergi jalan sana-sini .. Gua ??? terbongkang atas katil dok hu-ha-hu-ha .. Waktu balek hostel semalam gua naik la kereta dengan kawan , bebbb saat yang paling perit waktu on the way balek time laluan di sepanjang Cameron Highland .. Ya Allah Ya Tuhanku , hanya Kau saja yang tahu betapa peritnya aku terhuyung-hayang + pening + muntah dah nak sampai ke tekak T_T

***
Hey guys !! Ingat lagi tak segmen yang aku pernah buat dulu ?? Segmen Know Each Other .. Aku pernah cakap nak review blog peserta pilihan kan ?? Hehe giller lambat update ..

Oke , sekarang aku akan tunaikan dengan mereview belog peserta pilihanku dengan ringkas , padat dan mutakhirrr ..

Jadi blog pertama pilihan aku ialah blog kepunyaan Raihanah , Baju Warna Coklat .. Cerr korang tenung lama-lama belog nie pastu korang pun nilai sama .. hehe
Yang ke-2 , belog kawan gua haha Ecah , aisyasensei .. Bukan bias yea .. dia nie antara insan yang banyak memeriahkan segmen gua nih .. haha
dan yang terakhir .. belog si kecil gigi arnab , Arita Atira haha .. Wahh pandai la tira buat pantun .. memang suka amat ahh kena dengan profesion gua .. & tira nie pun bakal seorang guru jugak .. InsyaAllah ameen ..


haaa , itu sahaja belog peserta yang paan nak review .. ringkass habis haha .. Dan buat rakan-rakan yang join segmen nie , aku memang APPRECIATE giller-giller tahappp ahhh dekat korang .. penyertaan korang tu yang lebih PENTING .. Harap kalau lepas nie aku buat segmen or contest ape-ape ke korang boleh join sama-sama lagi .. hihi ..





- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

6 comments:

Vee said...

Hoho, nsb baik tak terkeluar dari tekak terus ;D Lupa daaa pasal segment ni, bila click baru ingat pernah join. Hahakk

Unknown said...

pergh...terharu gila ase...haha


terpilih jgk aq ea ? btw thanks paanzai :)

Mama Amirul said...

tag paan utk SEGMEN : SAYA NAK 'UP'KAN FOLLOWER SAMPAI TAK LALU MAKAN

Unknown said...

Tq kwn2 sudi join segmen ni sblm ni...

RIJALMUMTAZ said...

Salam..blog aku xde ke paan?haha

Unknown said...

@rijalmumtaz : aku teview blog yg join segmen ku ritu.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...