13 April 2013

OHSEM GILLER K.O.T

Unknown | 9:28 AM | 30 orang doakan aku slim |
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum


Huhhhhh , tarik nafas lega .. memang OHSEM .. OHSEM wehh
Tahniah buat semua guru pelatih sem 5 yang dah anjurkan Kejohanan Olahraga Tahunan nie .. korang memang daebak .. start dari sukantara sampai la ke malam penutupan tue .. wowwwww giller kenthang ..

Tahun nie gua bersama barisan-barisan tentera gua aicecehh nak memperjuangkan naseb Tok Gajahhh (rumah kuning) .. Hidup dan mati biar berjasaa .. ni diaa
Perrgghhh .. tinggi nyer ko .. Kalau aku rasanya dah tersangkut dekat buntut tu .. ehh tak takk .. kalau aku rasanya dah tersadung kepala dekat palang besi tu .. hahahahha
Ni satu lagi .. Bapak tinggi giller Rey Zern lompat .. kalau aku ?? aku ?? bhahahahah agak-agaknya paras lutut pun tak lepas lagi pa weyyy .. Terbaik ahh ko ..
tak masuk acara , action pun jadi lahhh
Tahun nie aku memang tak masuk acara langsung , even tarik tali ke ape ke .. Bos gua dah bagi mandat (perghhh mandat tue) dekat aku untuk uruskan khemah rumah sukan .. decorate khemah dari petang sampai ke tengah malam hari sebelum tue , sambung pulak masa hari kejohanan .. choihhhh
nie la hasil KITEORANG SEMUAAA , yang penting bunga segar tue .. haha
pembekal makanan kiteorang .. by Aida Catering cuweet cuweet .. haha
hidup tok gajahhhhhhh
Okey , nie barisan drumline kita .. hebakk demo
Haa paan lupe nak cakap , KOT kiteorang kali nie memang meriah giller tambah-tambah pulak ada maskot rumah sukan .. giller ko tak kelas diorang .. setiap rumah ada maskot masing-masing [ merah = chipmunk , biru = hippo , kuning = gajah , hijau = dinosaur ] and panda untuk maskot utama .. perrghhhh
Beb beb .. nak tanya , korang tahu ke sape yang ada dalam maskot tue ?? tak pernah terpikir ke ?? ke korang taknak tahu .. mehh sini gua exposekan yea sape gerangan budak mangkuk dalam tue .. hahahahaha

**

**

**



Hoh hah hoh hahhhhh
Seumur hidup gua tak pernah lagi tau pakai maskot .. serius aku cakap .. panasss gilllerr dalam nie ... lagi panas dari sauna .. tambah-tambah pulak pakai waktu tengah hari .. perrghhhh fengsann .. Tapi bila semua orang hepi tengok , kita pun rasa enjoy .. rasa nak buat gila nak mampus walaupun orang tak tahu sape kat dalam nie .. hahahahaha

Overall aku memang enjoy gila die hard nak mati KOT kali nie .. tak tahu kenapa hahahah










- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

3 comments:

Vee said...

Sounds fun.. Hahah. Cute je mascot tu :D

Unknown said...

seriuss tgok yg lain2 pakai maskot.. sangat comell

fifi fizah said...

comelnyerr panda tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...