18 April 2013

SNSD VERSI MUSLIMAH

Unknown | 7:10 AM | 00 orang doakan aku slim |
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum



Actually gua nie boring dah tengok retiss-retiss pompuan korea nie pakai yang shekshi sheksi .. sekali sekala teringin jugak nak tengok yang sopan-sopan punyer .. hehe
gua memang minat diorang , lagu tarian ape semua tue .. tapi takde la sampai die hard punyer fan .. taeyeon , yoona, yuri, jessica, seoyoung, sunny, tiffany,  sooyoung, hyeyeon .. wa chenta sama luu .. hahaha



haaa .. nie baru sejuk mata memandang .. heheheh
Yoona , you're the one for me .. hui hui huiii - sila tampar laju-laju

Ehh , paan baru tahu .. dekat Malaysia nie ada Yoona Malaysia (sekali lagi aku ketinggalan zaman) Hehehehe .. seriuss kembar .. Her name Rabiah or Rabiatul .. tak ingat pulak .. hehe


p/s : err kembar aku ada tak yang retiss korean .. bhahaahhahaha baik aku log out sebelum kena lempang dekat sini bertubi-tubi





- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...