01 May 2013

KEK SR + TEPUNG TELUR + PARODY SAYANG

Unknown | 12:04 PM | 10 orang doakan aku slim |
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum

Hahaha (start entri ja dah dengan gelak - gilaa) , actually aku tak tahu pun esok tu besday si Lai nie .. Malam tue kiteorang (aku sekali dengan 5 , 6 orang member gua) tengah berkelah makan dan menghabiskan hamper yang aku dapat siang tadi - menang pertandingan E-Book .. Tup tup si Lai panggil suruh pergi bilik dia ..
Haa amek kauu .. Kek Secret Recipe teruss .. haha tiba-tiba lapar balek .. Padahal dah menyental punya banyak tadi .. Sakan la kiteorang satu aras nie dah macam group koir menyanyi untuk mamat nie , Happy Birthday to u ♪♫ Happy Birthday to u ♪♫ Happy Birthday to Lai ♪♫ Happy Birthday to u ♪♫♪♫ group koir tak berbayar ~~
Yeahhh .. makan-makan dulu ..
Actually muka aku dah 101.3% kenyang .. Nak sumbat pun tak mampu dahhh .. Tapi takpe lahh , nak jaga hati tuan punya event .. Sumbat kau sumbatttt

Part makan sudahh .. sekarang kita continue pulak ke part seterusnyaa .. bahahahahahhh .. sesi cepup cepappp tepung telur ke mukaa .. Telur bukan sebarang telur okey .. Telur yang sebulan punya busukk .. eyyy naik mual aku bau .. wekk wekkkk
Memang terbaik ahh korang !! si mamat ni langsung tak sedar yang maut sedang menanti mu hahahahahahhhh .. Yang tak tahan aku pun kena tepung + telur sekali .. huwaaa ~~ busukkk !!
Okeyyy .. ke part yang terakhir malam tue , at 1.30 a.m .. Sesi memalukan diri sendiri buat parody lagu peberet mamat nie , "Sayang" arggghh spesel kes punyer .. Nak tengok video tue ?? Klik SINI .. hOpe this is the last time .. dah macam bobo dah aku rasa buat parody tue .. haha


Happy Besday Lai





- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

1 comment:

Anonymous said...

seumur hidup aku wat masa ni tak pernah lg kene bling tepung... mayb sbb besday bulan disember kot....huhuhu... T__T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...