16 August 2013

HARDROCK'S DAY OUT

Unknown | 8:26 AM | 00 orang doakan aku slim |

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum


Waktu nak start menulis entri nie tetiba terlintas tajuk "baby's day out" dalam kepala gue nie .. Terus taruk tajuk entri "Hardrock's Day Out" .. okey memang takde kaitan langsung dengan citer tue .. hehe

Dah start cuti raya , so memang macam-macam plan dekat kepala nie .. Plan nak pergi berjalan , shopping , mencekik itu ini .. Tapi kalau plan bab nak siapkan esaimen memang aku tak target langsung cuti nie .. Heyy , holiday okeyy !!
Finally , jumpa jugak HardRock Hotel , Cafe , Shop dan sewaktu dengannya .. Serius , jalan dekat Penang nie aku memang cepat lupa , even dah beratus kali datang semenjak aku pakai budak KIKI LALA lagi .. 

Kali ni punya plan hangout dengan mutitt (Murshid) & Hafiz Zainal .. Kalau diikutkan nak pergi penang masa hari raya .. Tapi memandangkan si Apih nie balek kampung dekat Penang awal , pastu raya ke-3 dah nak balek Johor .. So kiteorang decide nak keluar sebelum raya .. Shopping raya kononnya ..
Shopping barang buatan Malaysia .. Hak hak Malaysia lahh kauu .. Aku ni bab-bab nak beli baju memang memilih sikit .. Biasa laa , saiz XS nie jarang nak jumpa .. bhahaha

Actually memang tak terlintas aku nak pakai seluar kaler merah tue .. Bukan merah gelap tapi merah terang kauuu .. Sekali pakai dalam kampung memang terbeliak bijik mata villagers dekat situ .. Lembu pun nak sondol .. haha
own it !!
Dah nama bulan puasa kann ?? Jadi memang takde la aktiviti mencekik dalam tentatif hari nie .. Si Mutit gaduh nak berkaraoke .. hoOOii , dah la perut tengah lapoor nie .. Hang nak terkeluar anak tekak sekali usus kecik besaqq ????
Jalan-jalan ja lahh area Penang .. cuti mata ~~ tapi takleh cuci lebih sangatt .. puasa weyyy .. Menanti waktu nak berbuka .. Kali nie berbuka dekat rumah tok Apih .. Waaa asam pedas Johor , memang daebakk .. Gua memang asam-pedasmm .. Thanks wehh

Nak promote sikit member .. Dah tengok video Awakening Talent Contest .. Alhamdulillah , kawan gua dapat tempat kedua dalam pertandingan tue .. Tahniah Apihhh .. Bukan senang - international lak tue ..


Jom LIKE his fanpage [ HAFIZ ZAINAL












- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...