01 September 2013

YAAA , BESDAY AKU TUU ..

Unknown | 9:31 AM | 00 orang doakan aku slim |

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum


HappY Birthday to me ~~
Happy Birthday to me ~~

haha takleh belah menyanyi dekat diri sendiri .. waaaa , sekarang dah berumur 21 tahunn selepas 29 Ogos hari tue !! macam tak percaya .. Dekat kepala nie teringat lagi zaman-zaman hingusan dulu .. Sekarang dah besauu ..

Jadi bersempena dengan kebesdayyan aku nie , aku ada buat sikit "makan-makan" dekat teratak setinggan dekat blok aku , hehe setinggan la sangattt ~~ majlis tu pun atas tajaan seseorang yang aku sayang giller-giller .. Thankk yOuu .. 
Sebahagian budak aras 2 blok Kenari .. hehe sesi bergambor dan bernyanyi-nyanyian dulu sebelum tiup lilin .. Haaa tacing giller korangg .. Ehh Lai , mende kau buat tu ??
Pongg pongg paanngggg !!! Aku tak tahu mana si Akmal dapat bom tuu .. tapi aku memang suka gillerrr , thankk you Akmal  .. hahahaha habih semua pakat pejam mata ..
Yeayyyy , tetamu makin ramai .. thanks semua sebab sudi hadir ke majlis kecik nie .. Bukan selalu dapat berkumpul ramai-ramai .. Kalau ada pun sebab meeting blok .. Tenkiuu roOmate sebab tolong aku setting bilik nie .. hehe 
Ni laa teratak setinggan gua dan roOmate gua .. Insan-insan terakhir dalam bilik .. Habiss bersepahh .. semua pakat kenyang haha .. Weyyy , habiskan semua makanan tue ! 
dan tak sahh kalau celebrate besdayy takde prankkk .. adoOii kene jugakk ~~ takde tepung dengan telur , kek yang diorang taruk .. hebakk korangg hebakk .. nahhh ambik seketul dekat mukaa .. hahaha
Malam sebelumnya .. on the dayy .. menikmati kek besdayy Secret Recipe bersama Akasyah .. hehehe .. dua-dua orang kami pun boleh jadi main tiup-tiup lilin ..

Actually kann , aku takleh bayangkan muka aku bila dah tua nanti .. Tapi orang cakap bila kita dah tua kita akan ikut muka mak ayah kita .. wee .. takleh bayangkan .. macam nie ka ??
Hamboihhhh , banyak nya kedutttt .. Takpe , sekarang dah ada produk anti kedutaan kedutan dan penuaan .. Haaa ko tuang sebotol sapu satu muka tue .. haha ..


Guyssss, Paan nak ucapkan berbanyak-banyak terima kasih dekat family, sedara mara, kawan-kawan & semua orang yang wish besday paan tak kira via mulut, sms, fb, ig, whatssap, wechat, line & sewaktu dengannya.. Terima kasih tak terhingga kepada mak & ayah yang menjaga, mendidik anakmu yang ketegaq wal buaihh ni dari kecik sampai la ke sekarang.. Sampai jadi manusia.. Hihi Buat sahabat-sahabat yang bersama dari pra sampai la ke ipt, terima kasih kerana sudi terima kawan hangpa yang gila sikit ni.. insyaAllah waras lagi heh hehh.. Terima kasihhh.. InsyaAllah pada usia yang baru ini akan cuba memperbaiki diri ke arah yang lebih baik.. & thanks to her untuk kek ni.. Hehe ^__^








- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...