24 September 2013

KEMBARA FOTOGRAFI EDU3105

Unknown | 7:45 AM | 00 orang doakan aku slim |

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum


Aku akui .. bab-bab nak mengambil gambar tot tet tot tet memang aku fail .. Tapi kalau bab nak diambil gambar , hahahahhhh orang pertama angkat tangan sambil buat peace !!!
Kali nie Kembara Fotografi subjek EDU 3105 kiteorang di Cameron Highland .. Aku akui dah beriban kali aku pergi Cameron nie termasuk lalu lalang setiap kali nak balek kampung .. Tapi kali nie rasa lain sikit sebab pergi ramai-ramai dengan classmates & member-member dari kelas lain.
Lokasi di Bharat Teh Boh ke ?? errr ~~ aiseymenn .. aku pun dah lupa nama tempat nie ..
Berselang seli aku amik gambau orang pastu diorang pulak ambil gambau aku .. Menyengett ambill .. Untuk fotografi kali nie kiteorang belajau ambil gambau betul-betul .. tak boleh edit dan tak boleh nak ape .. Pandai-pandai la korang nak setting , nak ketuk ape dekat kamera tue .. Apa yang korang ambil haa yang tu la korang hantar sebagai esaimen ..  Lai jadi PA teman aku ambik gambau hari nie ..
nie orang cakap pengukuran .. ya ehh Zamy ??
Asal aku je yang melompat terlebih tinggi nie ?? ke aku yang paling ringan ?? Haha banyak kali shot pun still camtu .. Bila update cover photo FB , cousin terus tanya pakai ilmu apa nie ?? Hehe jawabnya " Banyakkan makan petai , insyaAllah angin yang keluar tu banyakkk
ngehehehhhhh ~~~
Sumpah cantik giller bunga nie .. Lokasi di Lavendar Cameron .. Abam dekat situ bagitau , kalau beli bunga original tumbuh dari tanah dekat situ bolehhh .. Kalau diikutkan memang laa hati nie meqoyan giller nak beli , tapi pandai ke kau jaga pokok bunga ni paan oOiii ?? habis jahanam pokok-pokok lepas yang kau bela .. hampehhh 
Yeahhh , Pijat in the hOuse ~~
Esaimen sudahhh , Ujian Akhir Kursus pun sudahh .. Sekarang tunggu masa nak Final Exam jer .. berdeboorr je rasee ..





- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...