17 May 2014

BUDU OH BUDU

Unknown | 7:40 AM | 00 orang doakan aku slim |
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum

Hmmm .. lama benor tak pergi ke negeri Cik Siti Wan Kembang nie .. Last tahun 2011 .. Padahal negeri jiran jer dengan Pahang .. Sem nie rasa nak pergi jugak .. 

Semua nie terjadi bila masa studi week hari tue , aku memang balek ke Kedah kejap .. Tapi terpaksa balek ke maktab balek sebab ada hal penting .. Baru ja 3 hari duduk rumah , dah kena balek Lipis .. member-member utaqa yang lain syok ja dok bercuti kat rumah .. Bila dah ada dekat Lipis , aku tanya la member yang stay lagi - diorang semua nak balek rumah keesokan hari .. Alahaiii , takkan tinggal aku sorang .. Boleh jadi gila kalau macam nie .. So aku decide nak follow member aku , si Syahir balek rumah dekat Kelantan sekali dengan Lai .. hehehe gitulah ceritanyaa ..
Rehat kejap di R&R baru Gua Musang .. weyyy , try rasa mee / bihun / maggie tomyam dia.. ya Allah sedap gillerrrr kuah dia .. seriussss
hahaha , bila kaum lelaki masuk dapur .. Umi dengan Papa si syahir (jubah) takde , pergi KL .. Abang kakak dia pun takde - semua duduk luar .. Tinggal kami bertiga je laa , hahaha .. so terpaksa masak makan sendiri .. Nak mudah masak je apa yang mudah , pastu makan dengan BUDU , mantapppp !! hahaha 
Bermula sesi berjalang-jalang .. ehhh yang tu ganu , silapp .. Jale-jale ..
selfie sekali !!
This is Kelantann .. alaa tak best la wei gi shopping hujung-hujung sem .. memang parahh ahhh $$$ , sabor je lahh .. Tahan mata tengok jersi-jersi .. Dah nak world cup nie ..
takpa, next time datang lagi .. timing mesti betul .. hehe Terpaksa balek ke IPG awal pulak kali nie , sebab ada ujian akhir kursus .. Yang diorang berdua nie takde exam .. memang relaks laa - 2 ,3 hari baru diorang balek .. caittt





- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...