17 September 2014

PROJEK KAHWIN CUTI SEKOLAHHH

Unknown | 7:29 AM | 00 orang doakan aku slim |
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum


Cuti sekolah dah bermula .. Maka dengan ini sesungguhnya , hal yang demikianlah , lalu bakal berlangsungnya acara PROJEK KAHWIN tanpa henti sepanjang cuti sekolah ini .. hahahaa .. Sebelum jer start cuti , dah banyak wedding invitation yang aku dapat .. Alhamdulillah , thanks semua ..
Ada lagi sebenarnya invitation selain dari gambar nie , tapi tak dapat nak masukkan sebab dapat pun dah nak dekat cuti sekolah .. Gambar nie aku edit awal lagi , hehe .. Tak semua majlis aku dapat pergi , almaklumlah agak jauh aku nak bermusafir dari Kedah tue .. Yang dekat-dekat aku serbu .. Lagi pun banyak majlis yang bertembung tarikh , jadi tak dapat nak tunaikan semua undangan tue .. Maafkan hamba wahai raja sehari .. Tapi takpe , entry kali nie gua kasi belanja gambar-gambar pengantin baru kali nie .. 
Tahniah Zainal ♥ Farhana
Akmal ♥ Waida .. Barakallah ~~
Congrates Nadira ♥ Firdaus
Din ♥ Eiin .. Tahniahh
Athirah ♥ Amirul .. Tahniah korang
Fahimi ♥ Diey .. Congratulation ~~
Tahniah Shuib ♥ Syimah ..
Barakallah Farah ♥ pasangan

Tahniahh dan beribu kali tahniah korang .. Semua hubungan yang dibina ini berkekalan hingga ke akhir hayat .. Sentiasa memahami antara satu sama lain dan membina kepercayaan bersama .. Barakallahulakum ~~






- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...