08 June 2015

BARAKALLA IJAT & NIDA

Unknown | 8:19 AM | 00 orang doakan aku slim |
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum


Tidak ada apa yang mampu diungkapkan melainkan kalimah Alhamdulillah terima kasih Ya Allah .. Akhirnya dua orang sahabat baik aku nie selamat bergelar sebagai suami dan isteri selepas diijabkabulkan di Masjid Semeling , Sungai Petani ..

Izzat dan Hanida nie sebenarnya classmate aku dekat IPG . Since 2010 lagi . Al kisah diorang nie masa dalam kelas dulu kiteorang satu kelas selalu pasang-pasangkan diorang nie .. haha sikit-sikit ijat nida .. Sikit-sikit diorang .. Tup-tup dapat tahu masa  tahun 2013 siap buat press conference time jamuan kelas kata nak bertunang .. Wooww tanjat kiteorang , hahaha .. Ingat main-main rupanya jadi .. Alhamdulillah ..
Actually masa majlis akad nikah nie aku baru bertolak balek dari Penang , jaga ayah buat kimo dekat hospital sana .. Memang aku rush balek malam tue .. Alhamdulillah , sampai juga sebelum start majlis .. Agaknya member aku ni memang nebess tahap kot haha sampai kena lafaz dua kali .. Tapi takpe , selesai dah semuanya .. Classmate aku yang lain pun turut hadir ..
Alhamdulillah .. tahniahh barakallah Ijat Nida .. 
Majlis resepsi sebelah perempuan .. Perghh lawa baju .. Serius aku suka warna pink belacan nie .. Belacan ? Ehh ? bhahahaa
Diiringi dengan sambutan kompang oleh anak-anak kecil khairiah .. 
Antara member-member kelas dan batchmate yang hadir .. Jauh diorang datang .. Dari Kelantan & Terengganu ..
Hahaha turn aku pulop bergambor .. Alhamdulillah muat lagi pelamin aku nak tumpang duduk .. hahaha .. 
Sesi outdoor bersama dengan bridemaids .. Sorry guys tak dapat join , kena balek Penang .. Tahniah Ijat & Nida .. Ijat , jaga dan bimbing Nida elok-elok .. Nida , jaga Ijat sama .. Aku tau Ijat yang pasti lepas nie aku lagi slim dari kauu .. Kau cakap kau dah surrender .. hahaha



- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...