31 January 2016

OHH MY !! PERGHHH

Unknown | 9:26 AM | 00 orang doakan aku slim |

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Aku memang admire dengan junior aku sorang nie .. Dia punya artwork memang tiktop .. Entah jari dia tu ada magic ke apa hahaha .. Andreaty Elda Yapan atau Ann .. Junior dalam GITA (teater) major seni .. 

Kagum la wei dengan hasil seni dia .. Aku dah link kan fb Ann dekat nama dia atas tue .. Korang boleh tengok hasil kerja dia .. Antara karya yang memang aku terkezut suka gilaaa hahaha yang nie ..
Perghhhh .. terbaikkk la Ann .. En Shaiful (lecturer) pun bergambar .. Real laa karya kauu , haha .. Lepas tu satu hari tu aku risik la si Ann nie .. Nak ngejas suruh dia lukis potret aku , hehe .. 

Tak sangka esok tu dia hantar gambar nie ..
Perghhhh sekali lagi .. Potret aku weyyy .. gilaa laa Ann ..  Dalam tempoh sehari dia boleh siapkannn .. Sedangkan kalau aku lukis pun dekat sebulannn .. Itu pun tak menjadi , hahahah .. Terima kasih banyak-banyakk Ann .. Aduhh terharuuuu , haha .. 


- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...